Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35

Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35

Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35
Search Engine Optimization (SEO) Best Practice Articole Companie Innomarketing

Companie

Search Engine Optimization (SEO) Best Practice

SEO (search engine optimization) are in vedere doua obiective:

  • Corelarea cu algoritmul de lucru al motorului de cautare
  • Gasirea cuvintelor si expresiilor cu un randament cat mai crescut in cautarile utilizatorilor

Scopul celor doua operatii este cel de a diagnostica problemele pe care le are site-ul. Abia acum se contureza cu adevarat complexitatea procesului de optimizare. In functie de rezultate, efortul de optimizare are in vedere, o parte tehnica, de programare care implica modificarea codului, implemetarea unei structuri clare, logice, o campanie de link exchange, etc. cat si o parte creativa, de umplere a "corpului" de site cu un continut unic care sa fie usor de indexat si extras de catre paianjenii motoarelor de cautare, atragand totodata interesul cititorilor.

SEO- reguli tehnice

Primul lucru pentru a va face "vizibili" presupune inregistrarea URL site-ului in baza de date a motorului de cautare, fie manual, de catre dumneavoastra, fie automat printr-un sistem de link-uri. Ulterior, paginile site-ului, incluzand link-urile si meta tag-urile vor fi indexate de catre "paianjenul" motorului de cautare.

Atentie mare! Aceste instrumente de indexare nu reusesc sa descifreze toate limbajele de programare. Specializarea lor este pentru formatul HTML, asa ca pentru a avea certitudinea unei indexari eficiente, este bine ca informatia site-lui dumeavoastra, sa nu fie inclusa in elemente de JavaScript, Flash mai greu de descifrat sau chiar indescifrabile pentru "paianjen" si, ca atare, ignorabile. Marele pericol este ca, din cauza acestor elemente, intreaga pagina/site sa fie omis(a). Nu creati un site Web exclusiv in Fash sau JavaScript, nici nu va rezumati sa puneti doar imagini pe site, fara text, ele vor fi trecute cu vederea. Un exercitiu bun pentru a va face o idee de ceea ce vede un "paianjen", este sa accesati site-ul cu un browser Lynux, al unui server Unix, care simuleaza cel mai fidel pattern-ul de vizitare al paianjenului pentru site-ul dumneavoastra- ceea ce indexeaza si ceea ce nu indexeaza. Daca nu doriti ca anumite sectiuni ale site-ului sa fie vizitate, se poate crea un fisier 'robots.txt', in care puteti refuza accesul motoarelor de cautare pentru anumite pagini/sectiuni ale site-ului

Odata ce motorul de cautare are toate informatiile despre site, el se va raporta la acest "continut" pe baza unui altgoritm special, particular fiecarui motor de cautare care are in vedere stabilirea cuvintelelor cheie potrivit densitatii lor. Concomitent, este inregistrat numarul de link-uri catre alte site-uri, si calitatea acestora. Link-urile dinspre site-uri prestigioase, cu faima buna, vor adauga valoare propriului dumneavoastra site, in timp ce link-uri catre site-uri cu "faima mai putin buna" influenteaza negativ. Cu cat un site are mai multe link-uri cu atat motorul de cautare il considera a fi mai putin izolat si implicit mai important. Politica de evaluare Google, dar si a altor motoare de cautare se bazeaza puternic pe cantitatea de link-uri.

SEO-regului de structurare a paginilor

Proiectarea site-ului pe placul motoarelor de cautare nu trebuie sa se rezume la paginile principale. Este important ca fiecare pagina a site-ului sa fie agreata de motoarele de cautare. Accentul trebuie pus atat pe campul < head ></ head > cat si pe< body >< /body >,informatia cuprinsa in aceste parti de pagina, cantarind cel mai mult in momentul indexarii.

Tag-ul de titlu (<title></title>)

Este cel mai important element in intreg procesul de optimizare, reprezentand pentru motorul de cautare un indicator cheie al intregului continut tematic al site-ului. De cele mai multe ori insa el este neglijat de constructorii de site. De exemplu, pentru o pagina despre materiale de constructii ZZZ titlul trebuie sa apara sub forma "Materiale de constructie -ZZZ" si nu simplu "ZZZ".

META Tag-urile

<meta name="description" content ="Materiale de constructie ZZZ .">.

Meta tag-ul care poarta numele " description "este singurul pe care motoarele de cautare il iau in considerare, dar includerea si altor meta tag-uri nu prejudiciaza in nici un fel site-ul

Java Script

Daca nu aveti incotro si trebuie sa includeti elemente de JavaScript pe paginle site-ului, este recomandat ca toate aceste elemente sa fie incluse intr-un director separt care sa fie anexat printr-un link site-ului dumneavoastra, imbunatatind astfel cu inca un pic "nota" paginii.

Tag-ul de body < body></body>

Din acest punct site-ul este vizibil nu doar motoarelor de cautare ci si publicului larg. Eforturile vor urmari atat operatii de optimizare cat si operatii de atragere a publicului printr-o grafica adecvata.

Header Tag- urile <h1></h1> ,<h2></h2>

Motoarele de cautare agreeaza cu predilectie continutul cuprins intre aceste tag-uri. Rolul lor initial era de a marca titlurile si subtitlurile unei pagini. Daca la inceput layout-ul era un text mare si negru, odata cu introducerea CSS-ului (Cascading Style Sheet) grafica lui poate fi usor modificata, fara ca motorul de cautare sa o ignore.

Atentie! Pentru a evita ca site-ul sa fie spam-at, folositi doar o singura data < h1>,</h1> iar celelalte header-uri <h2></h2>, <h3></h3> etc. in functie de volumul de text.

Tabelele

Oricat de mult va tenteaza sa folositi tabele pentru a segmenta continutul paginii dumneavoastra, nu va lasati prea mult furati de aceata tehnica. Desi impactul vizual este unul sporit, mai mult de trei tabele intr-un tabel mai mare nu vor mai fi indexate de motorul de cautare. Evitati sa plasati textul in ultimul tabel, pentru a nu avea surprize. In general n-ar trebui sa aveti probleme atunci cand nu le includeti pe pagina in mod abuziv, si nici nu plasati text mai departe de al treilea tabel, daca nu vreti ca el sa fie tratat ca si un text fara importanta.

Este foarte important sa intelegeti comportamentul motoarelor de cautare, el fiind in multe puncte asemanator celui uman. Motoarele de cautare acorda mai multa valoare unui text bolduit <strong></strong> decat unuia normal, inceputului de fraza decat sfarsitului de fraza, textului dint-un tabel mare decat textului dintr-un al treilea sau al patrulea tabel. Desi aparent minore, respectarea acestor indrumari poate fi cheia unei pozitionari cat mai bune in lista de rezulatete la cautari. Cu toate acestea optimizarea nu va poate garanta primul loc ca rezultat al unei cautari.

SocialTwist Tell-a-Friend