Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35

Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35

Warning: Illegal string offset 'content' in /home/innomark/public_html/_articles.php on line 35
Trafic - Google Analytics Articole Companie Innomarketing

Companie

Trafic - Google Analytics

A face marketing online fara a analiza rezultatele poate fi comparat cu a face un produs si a-l vinde fara a arunca o privire asupra lui. Indiferent de rezultatele finale ale procesului de promovare, "produsul" trebuie analizat.

Aplicatiile moderne de monitorizare a traficului ofera statistici complexe, ele nu se limiteaza la numarul de vizitatori si sursa vizitelor, si includ: durata vizitei, numarul de pagini accesate, pagina de pe care a parasit site-ul, etc...

Toate aceste informatii permit o interpretare foarte clara a modului in care site-ul este "privit" de catre vizitatori. Paginile care duc intr-un procent mare si nejustificat la parasirea site-ului pot fi imbunatatite sau chiar scoase, de asemenea paginile ce au o durata scurta a vizitei pot fi imbunatatite si/sau repozitionate (ca link), se pot gasi sursele de trafic care au un randament scazut si daca acestea sunt contra cost se poate renunta la ele.

GOOGLE ANALYTICS

InnoMarketing a optat pentru, si recomanda, Google Analytics.

Probabil cel mai bun serviciu web de monitorizare al traficului, Google Analytics este oferit gratuit. Gratuitatea trebuie sa puna la indoiala calitatea intrucat este o tendinta a companiilor gigant sa ofere servicii gratuite pentru a-si mari valoarea brand-ului si spatiul de reclama (un alt exemplu mai vechi este Yahoo! Mail).

In spatele primei pagini ce ofera date generale despre numarul de vizitatori, numarul de pagini vizitate, numarul de pagini vizualizate per vizita, harta a locatiilor vizitatorilor, se ascund rapoarte complexe cu privire la cuvintele cheie ce au dus la site, eficienta campaniei de AdWords (daca este cazul), paginile vizitate cel mai frecvent, etc. Pentru toate datele oferite se pot efectua analize "Cross Segment" adica prin izolarea rapoartelor pe anumite segmente: surse de trafic, cuvinte cheie, vizitator, tara, oras, vizitatori noi, si multe altele.

GOOGLE ANALYTICS & SEO

Pentru a putea evalua succesul implementarii SEO in cadrul unui site nu este suficient a ne limita la a evalua numarul de vizitatori noi.

Calitatea traficului si interesul vizitatorilor alaturi de sursa vizitelor sunt foarte importante, iar acestea ar trebui analizate "Cross Segment" per cuvant cheie.

In Google Analytics acestea pot fi generate cu usurinta, si, intr-un mod foarte elegant, pot fi salvate pentru o accesare directa ulterior. Astfel cu un minim de "setup" puteti sa aveti la indemana rapoarte ale eficientei campaniei dumneavoastra de SEO ce vor ajuta la o evaluare corecta a eficientei, a punctelor tari si a celor slabe.

AVANTAJELE CLIENTULUI

Datorita faptului ca datele sunt inregistrate si stocate de catre Google, clientul este asigurat de corectitudinea statisticilor.

De asemenea in fata altor solutii gen www.trafic.ro va puteti bucura de confidentialitatea datelor. In cazul acestor solutii "publice" va expuneti concurentei care, avand informatii cu privire la traficul dumneavoastra, pot coordona mai bine propriile lor eforturi de promovare online precum si costurile pe care le vor intampina.

Pe de alta parte Google Analytics este singurul soft de acest gen, care integreaza perfect datele campaniilor de Adwords. Google Analytics nu are concurenta la nivel mondial pe acest segment, de integrare si prelucrare a datelor furnizate de campaniile Adwords, devansand softuri mult mai sofisticate. Aceasta calitate si faptul ca este un servicu gratuit fac din Google Analytics instrumentul cel mai potrivit pentru satisfacerea nevoilor de monitorizare si raportare a performantelor site-ului pentru mai bine de 90% din afacerile online.

CONCLUZIE

In conditiile in care climatul economic, impune luarea decizilor promt, Google Analytics este instrumentul care va permite analiza in timp real a impactului actiunilor dumneavoastera online.

Rapoartele statistice furnizate va dau posibilitatea sa identificati atat punctele tari dar mai ales punctele slabe ale campaniilor dumneavoastra, pentru ca eforturile viitoare sa se concentreze pe imbunatatirea si diminuarea minusurilor inregistrate adaugand permanet valoare website-ului dumneavoastra. Google Analytics este instrumentul cel mai adecvat pentru abordarea strategica si lipsita de riscuri a activitatilor online.

SocialTwist Tell-a-Friend